انتقاد کارشناس صنعت خودرو: افزایش قیمت خودروی داخلی در حالی است که مشتریان از کیفیت آنها راضی نیستند
اقتصاد روز
بزرگنمايي:
ایران پرسمان - صدا و سیما / کارشناس صنعت خودرو گفت: افزایش قیمت خودرو در حالی صورت میگیرد که مشتریان دو خودروساز بزرگ از کیفیت محصولات آنها راضی نیستند. خودروسازان مدعی هستند بخشی از افزایش قیمتها صرف هزینه خدمات پس از فروش می شود اما آیا واقعا خدمات پس از فروش خودروسازان رضایت خریداران را جلب کرده است؟.
لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1187678/