ایران پرسمان

آخرين مطالب

در جلسه جبهه پایداری و پزشکیان چه گذشت؟ سیاست روز

در جلسه جبهه پایداری و پزشکیان چه گذشت؟
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - فارس / عضو شورای مرکزی و مسئول سازمان جوانان جبهه پایداری جزئیاتی از نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی با رئیس جمهور را تشریح کرد.
رضا رخسایی مسئول سازمان جوانان جبهه پایداری با تشریح جزییاتی از نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی با رئیس جمهور گفت: نشست با رئیس جمهور در اصل بیان و انتقال گزارش هایی از موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی و فرهنگی بود که بعضا از طریق اطرافیان ایشان در دولت به اطلاعشان نمی رسد.وی افزود: ما در این جلسه گزارش‌هایی مثلا در حوزه آموزش عالی کشور به دکتر پزشکیان رساندیم که مشخص ترین آن عملکرد نا مناسب و عجولانه و صرفا سیاسی مجموعه مدیران آموزش عالی دولت در موضوع شوراهای انضباطی بود که متاسفانه دیده شد که بازخورد منفی آن به خودِ تیم دولت نیز رسید و عملکرد این بخش از تیم دولت را در ابتدای کار زیر سوال برد.
البته گزارشی که به ایشان در این جلسه بصورت شفاهی داده شد هم برای رئیس جمهور تازگی داشت و مشخص است برخی گزارش های غیر واقعی به دست ایشان رسیده بود.



وی ادامه داد: طبیعتا برای اینکه وحدت و وفاق شکل بگیرد، نمی شود در رسانه و سخن افکار و رویکردهای مختلف را تایید کرد ولی در عمل و در دستگاههای مختلف نیروهای دلبسته انقلاب و کشور که عملکرد و کارنامه خوبی دارند را صرفا به دلایل سیاسی از مجموعه های دولت حذف کرد، که متاسفانه این اتفاق به صورت جدی تقریبا در بخش های مختلف دولت رخ داده است. لذا به این تصمیم رسیدیم که این مباحث و گزارشات را فقط به خود رئیس جمهور می شود منتقل کرد که همانطور که اشاره شد برخی از این گزارشات که اساسا به نفع کشور و انقلاب است و منجر به تصمیم دقیقتر در دولت می شود به دست ایشان نرسیده بود که سعی شد به دور از هیاهو و فضای سیاسی مستقیما با ایشان طرح بحث شود که اثرات خوبی داشته است.
مسئول سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: واقعیت این است که جناب آقای پزشکیان یک شخصیت و ماهیت جمعی دارد که به همراه افراد اطراف او ساخته می شود که متاسفانه برخی افرادی که اطراف ایشان و مسئولیت‌هایی در دستگاه های مختلف را گرفته اند اثرا ت خوبی برای ایشان به همراه نداشته است که این موضوع برخلاف ماهیت فردی اوست که دلسوز و همراه و علاقه مند به حل مشکلات است و این موضوع از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
وی افزود: در همین راستا مباحثی که سال ها اثرات منفی آن در حوزه اقتصادی طرح و حتی اثبات شده است مانند موضوع FATF و ارتباط آن با اقتصاد ایران در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و به صورت جدی گفته شد کارشناسانی که در این حوزه به شما مشورت می دهند، یکبار این مسیر را رفته اند و حتی پیشنهاد دهنده هم بودند، اما متاسفانه با اینکه نتیجه منفی سیاسی و امنیتی این مسیرخطرناک مالی را دیده اند هنوز هم دنبال نظرات منفی تجربه شده به رئیس جمهور محترم هستند.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی از مسائل مهم مطرح شده در نشست با رئیس جمهور را دغدغه معیشت مردم و رویکرد اقتصادی دولت دانست و افزود: لزوم توجه به ثبات قیمت‌ها و تقویت معیشت طبقات متوسط و محروم جامعه و نیز پرهیز از اقدامات عجولانه در تصمیمات اقتصادی که منجر به رها شدگی قیمت‌ها شود که می‌بایست ریاست محترم جمهور به آن توجه جدی کند.
البته در همین راستا نیز به افزایش حقوق کارگران که می‌بایست متناسب با تورم صورت گیرد که از شعارهای آقای دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری هم بود، توجه جدی داده شد.
وی افزود: مراقبت از تله افزایش نرخ ارز، جلوگیری از عدم ثبات بورس، عدم توجه به تولید ملی در برابر دلالی‌های با دلار و ارز و طلا و سفته بازی که متأسفانه به اقتصاد کشور آسیب جدی وارد کرده است از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.
 رخسایی ادامه داد: جدی ترین مسئله دیگری که در این جلسه مطرح شد، موضوع مواجهه رئیس جمهور محترم با نخبگان و جوانان بود. آقای دکتر پزشکیان به هر دلیلی به علت سرمایه ارتباط و توجهات مقام معظم رهبری با ایشان بین جوانان مورد احترام است و ایشان می توانند از طریق این سرمایه بین جوانان موثر باشند، اما متاسفانه این سرمایه از سوی تیم دستگاهی ایشان نه تنها حفظ نشده بلکه مورد خدشه جدی واقع شده است.
 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: اولین خدشه و ضربه به این وجهه مثبت رئیس جمهور در حوزه آموزش عالی کشور جایی که نخبگان و جوانان استاد و دانشجو حضور دارند، وارد شد. جایی که مقام معظم رهبری نیز در دیدار نخبگان و بصورت جدی مسئله مراقبت از نفوذ در این بخش از دولت را مطرح و تاکید کردند که متاسفانه در همین حوزه و در همان ابتدای دولت، با نگاه صرفا سیاسی و بدون استدلال حقوقی و منطقی موضوعی چون شوراهای انضباطی مطرح شد که همگی دیدند این اتفاق نتیجه ای جز تخریب چهره دولت به همراه نداشت.
رخسایی تاکید کرد: دانستن این مسائل برای آقای رئیس جمهور به همراه گزارش هایی دقیق در این باره به شدت نیاز و ضروری بود که تقدیم ایشان شد که با استقبال از سوی ایشان همراه بود که برخی از آمارها و گزارش ها برای ایشان تازگی داشت.
مسئول سازمان جوانان جبهه پایداری افزود: استفاده جدی از ظرفیت جوانان متعهد و انقلابی که در فرمایش و خواسته مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت چهاردهم مطرح شده بود، در این جلسه به آن تاکید شد، خصوصا انتخاب مدیران بخش اموزش عالی کشور مانند مدیران ستادی و روسای دانشگاه های کشور که با استقبال رئیس جمهور محترم همراه بود.
وی ادامه داد: تاکید بر مسائل جوانان در وزارت خانه های تخصصی دیگری چون وزارت ورزش و جوانان و طراحی و برنامه ریزی این بخش برای جوانان و نیازهای اجتماعی و فکری فرهنگی آنان در کشور و پرهیز از تمرکز صرف در مسئله ورزش در این وزارتخانه از مسائل مطرح شده در این جلسه بود.
رخسایی ادامه داد: طبیعتا مسئله نفوذ در حوزه های دیگری چون اجتماعی و فرهنگی نیز اثر جدی تری دارد، چنانچه همه می دانیم در چند سال گذشته دشمن در جنگ سخت نتوانسته کار جدی انجام دهد اما تا آنجا که فرصت و توان داشته در جبهه نرم و اصطلاحا حوزه شناختی که ابعاد هویتی اجتماعی و فرهنگی دارد، طراحی و علمیات های فراوانی انجام داده است و متاسفانه در بخش هایی موفق بوده است، که یکی از علل جدی آن نفوذ جدی در این حوزه هاست.
وی افزود: در همین رابطه مسئله حکمرانی فضای مجازی که در تمام دنیا به آن پرداخته شده است و متخصصان می دانند اگر در این مسئله حکمرانی فضای مجازی ورود جدی قانونمند و مدیریتی نشود در آینده ای نه چندان دور مورد هجمه جدی دشمن قرار خواهیم گرفت که حتی برای کاربران هم دردسر ساز خواهد بود، برای رئیس جمهور محترم موشکافی و تبیین شد.
همچنین مباحثی چون قانون حجاب و عفاف و مسئله راهبردی جوانی جمعیت و تقویت مسئله خانواده به دور از هیاهوی رسانه ای و به طور دقیق و شفاف طرح بحث شد، که البته رئیس جمهور محترم نیز به آن تاکید داشتند. رخسایی ادامه داد: در همین رابطه حتی دکتر پزشکیان خاطره ای از دوران فعالیت دانشجویی خود در موضوع انظباق (قوانین پوشش حرفه ای پزشکان و بیمارستان ها) مطرح کردند که پس از زحمات زیادی که در این باره کشیدند موجب تصویب ابتدایی قانون انطباق را فراهم کردند که در همین راستا و فعالیت ها او را تندرو هم خطاب کرده بودند ولی ایشان به شدت به کاری که انجام داده بود تاکید داشت.
وی افزود: دراین جلسه همچنین از مواضع ضد صهیونیستی رئیس جمهور و حمایت قاطع ایشان از دفاع مشروع و جانانه وعده صادق 2 در این جلسه قدردانی شد این پیام وحدت خار چشن دشمنان بیرونی نظام خواهد بود.رخسایی تاکید کرد: این نشست، جلسه‌ای صریح، بدور از هیاهوی رسانه ای و به طور دقیق و شفاف برگزار شد که حدود 3 ساعت به طول انجامید و در این جلسه مطالبه عمده دغدغه مندان انقلاب اسلامی به صورت جدی و به طور مستقیم با رئیس جمهور محترم مطرح شد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1175681/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ویدئوی حزب الله از عملیات درخشان حمله به پادگان تیپ گولانی (زیرنویس فارسی)

وقتی اسرائیل یک آشپزخانه را «زیرساخت حزب الله» می‌نامد!

ایران خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از اتحادیه بین‌المجالس جهانی شد

16 کشته و 305 مجروح آمار رسمی تلفات صهیونیست‌ها در حمله زمینی به لبنان

تداوم حملات جنون‌آمیز اسرائیل به لبنان همزمان با درگیری‌های مرزی

کسی با این شرایط کشتی نمی‌‏گیرد!

جریان اصول‏گرایی به سمت اضمحلال می‌‏رود

چشم‌انداز سیاست خارجی ترامپ در دوره دوم

دانشگاه؛ از خاتمی تا پزشکیان

اسرائیل در حال کشیدن پای آمریکا به جنگ با ایران است؟

نتایج استراتژیک پاسخ موشکی ایران به اسراییل

گوناگون/ سنگ بزرگ 17 کیلوگرمی که از طلا ارزشمندتر از آب درآمد

خواص عجیب ذرت بنفش!

این پرنده رکورد دار بالاترین ارتفاع پرواز است

شیر نر تنها مغلوب بوفالوی عظیم‌الجثه شد

هیجان بلاگر روس از دیدن بازار تجریش!

لحظات دلهره آور نجات یک نوزاد بی جان توسط پزشک

چگونه امشب ستاره ‌دنباله‌دار را ببینیم؟

قصه مشهور شمس و مولانا

نماینده آیت‌الله سیستانی بر پیکر شهید نیلفروشان نماز خواندند

عراقچی: در سفر به عمان بر تقویت و توسعه مناسبات دوجانبه تاکید کردیم

پیکر شهید نیلفروشان با ندای لبیک یا عباس(ع) وارد حرم قمر بنی هاشم(ع) شد

پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد

غرش موشک‌های مقاومت بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی

هولوکاست غزه؛ در حالی که خواب بودند اسرائیل آن‌ها را به آتش کشید

پیش بینی بورس سه شنبه 24 مهر 1403

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 24 مهر 1403

گوناگون/ چهره بزرگترین حشره جهان، هیولایی به اندازه تمساح!

گوناگون/ وقتی شیرها انسان‌ها را هم می‌خوردند

گوناگون/ پیدا شدن عنکبوت ترسناک باستانی

نزدیک بود که شیر مادر باعث مرگ کودکش بشود!

صحنه باورنکردنی از حیات وحش؛ فرار شیر از میمون!

درخت عجیبی که با وجود شکستن به حیاتش ادامه می دهد

سفر به 30 طبقه زیر زمین با فروچاله های بهشت ​​و جهنم

سنجاب در حال آسیاب کردنِ پوست گردو

منطقه‌ای خوش منظره در دره Wanxian

جالب ترین کشتی های تفریحی جهان در باهاما

آیا ستارگان دوردست سیاره دارن؟

رحیم‌پور ازغدی: در ایتالیا و ژاپن دانشجویان به فارسی شعار مرگ بر اسراییل می‌دادند

روایتی از جلسه نتانیاهو با وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش درباره پاسخ به ایران

سفیر ایران در لبنان: در آینده‌ای نزدیک‌ به بیروت باز خواهم گشت

ایران خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از IPU شد

تمجید همسر زندانی ایرانی بازداشت شده در عراق از عراقچی

واکنش ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه «جبالیا»

پیکر شهید نیلفروشان به دور ضریح نورانی سیدالشهدا(ع) طواف داده شد

در جلسه جبهه پایداری و پزشکیان چه گذشت؟

رهبر حزب کارگر اسرائیل: مهم‌ترین جنگ ما، تلاش برای تغییر کابینه نتانیاهو است

برخی از منتقدین عجله دارند

انشعابی جالب در اصولگرایان

سبقت فروشندگان مسکن از خریداران