ایران پرسمان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1112695/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فشار قیمت برق بر کم مصرف‌ها

تفال/ آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند

آزمایش موتور جدید دوزیست چین برای سلاح‌های مافوق صوت

توئیت جدید صفحه عبری KHAMENEI.IR با جمله‌ای از رهبر انقلاب: همه سران باند تروریستی صهیونی باید محاکمه شوند

بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکا علیه ایران

فرمانده پدافند هوایی ارتش: دشمنان هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید

27 پهپاد و 2 موشک اوکراینی در منطقه «کورسک» سرنگون شدند

سرمقاله خراسان/ ایلان ماسک ما کجاست؟

توئیت جدید حساب رهبر انقلاب به زبان عبری: همه سران باند تروریستی صهیونی باید محاکمه شوند

اولین نشست مشاوران امنیت ملی بایدن و ترامپ

زخمی شدن یک سرباز تیپ «گولانی» در جنوب لبنان

تظاهرات در تل‌آویو علیه نتانیاهو

سفر رویایی از میان ابرها

فیلمبرداری خلاقانه پیش از پرواز

تصاویری از دیوار بزرگ چین

گوناگون/ کشف آیاتی پنهان زیر لایه‌ای از طلا در «قرآن آبی» مشهور

سرعت باورنکردنی 2 خرس سیاه در بالا رفتن از درخت

گوناگون/ ابرآتشفشان خفته، بیدار می‌شود!

حمله ناگهانی خرس قطبی به مردم!

مبارزه‌ی دیدنیِ مانتیس و جیرجیرکِ اورشلیم

جن‌ها به کدام احکام شرعی مکلف‌اند؟

این دریاچه با نام کلیموتو هر روز رنگ عوض میکنند!

قیمت باورنکردنی خرید خانه هوشمند در طبقه 105 برج خلیفه دبی

دوربین های وضوح بالای Sen مستقر در ایستگاه فضایی

هرگزهای دکتر انوشه!

رسانه عبری: شمال نوار غزه گورستان افسران اسرائیلی است

رژیم صهیونیستی منطقه مرزی بین لبنان و سوریه را هدف قرار داد

نتانیاهو برای حمایت از دستیارانش به همه حمله کرد

دیپلمات پیشین: منتفی شدن توسل به مکانیسم ماشه باید طی گفتگو با دولت ترامپ حاصل شود

محسن هاشمی مطرح کرد: از ترامپ تا فهد و صدام

اندیشکده کارنگی: ترامپ راه پوتین را از تهران جدا می‌کند؟

نوسانات قیمتی در بازار روغن خوراکی

آغاز ثبت سفارش برنج از 5 آذر

اعلام مدارک مورد نیاز برای انتقال الکترونیکی سهام متوفیان به وراث

توانیر: تعرفه پرمصرف‌ها تا 5 برابر هزینه تامین برق افزایش می یابد

وام‌های بلندمدت 50 ساله بانک‌ها به اشخاص مرتبط

شرایط ابطال گارانتی خودرو چیست؟

از مشکلاتِ بنزین‌ زدن در ایسلند

مراحل ساختِ آینه رو دیده بودید؟

5 طبیعت پاییزی ناشناخته در مشهد

لحظه گیر کردن دندان مار در پیشانی یک مرد

بکسل کردن خودرو توسط فیل!

واکنش جالب یک ایرانی به دیدن اتوبوس کمپر در جاده های مازندران

تصاویری کمتر دیده شده از خاک‌ بازی کبک ها در طبیعت

تنها مرغی که مارها از آن وحشت دارند!

این آبشار سریع ترین آبشار جهان است

نمایی از قدرت فک جگوار را ببینید

بخشی از برنامه ی چین برای سفر به ماه

قبل از بیگ بنگ چه اتفاقی افتاد؟

شعر انتخابی امان الله میرزایی در مرحله سیزدهم رقابت شاعران