ایران پرسمان

آخرين مطالب

مدیرکل دفتر هیئت رئیسه مجلس معارفه شد سیاست روز

مدیرکل دفتر هیئت رئیسه مجلس معارفه شد
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - خانه ملت / آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با حضور مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس برگزار شد.
آیین تکریم امیرابراهیم رسولی، مشاور و مدیرکل پیشین دفتر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و معارفه حسین عرفانیان مشاور و مدیرکل جدید این دفتر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 25 مهرماه در سالن جلسات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این مراسم سید محمدجواد شوشتری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این تغییرات در همه ادارات و دستگاه‌ها یک امر طبیعی است،گفت: البته تغییراتی که امروز به مناسبت آن اینجا جمع شدیم، تصمیم مدیریتی و بالادستی نبود، بلکه خود آقای رسولی از مدتی پیش اصرار بر این تغییر داشت و مسئولیت جدید ایشان به عنوان مشاور سیاسی رئیس مجلس جایگاه بسیار مهمی است که با توجه به شیرازه آقای رسولی که اساساً سیاسی است، می‌توان گفت در جای خودش قرار گرفته است و امیدواریم در این مسئولیت جدید مانند گذشته و بیش‌تر از آن موفق باشد.
رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت هیأت رئیسه مجلس به عنوان ویترین قوه مقننه، گفت: نظم در هیأت رئیسه اساس کار و ضرورت آن وجود هماهنگی‌ است، زیرا به دلیل ساختار رأی‌محور در قوه مقننه، راضی نگه‌داشتن همه نمایندگان ملت کار سختی است و جز با همبستگی امکان توفیق نداریم.
شوشتری با اشاره به اینکه مسئولیت عرفانیان فعلا در مرکز حراست مجلس ادامه دارد، گفت: ایشان دارای شناخت کامل از مجلس، نمایندگان و قابلیت تعامل مطلوب با سطوح مختلف مجلس را دارند و فعالیت ایشان در دو مسئولیت نیاز به همکاری بیشتر همه ما را دارد. امیدواریم با کمک همه ما در حوزه ریاست مجلس، ایشان همانند گذشته و موفق‌تر از گذشته توفیق خدمت داشته باشد.
حسین عرفانیان، سرپرست مرکز حراست قوه مقننه و مدیرکل جدید دفتر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل حسن اعتمادی که به وی داشته، به امیر ابراهیم رسولی، مدیرکل پیشین دفتر هیات رئیسه مجلس خداقوت گفت و عنوان کرد: الحق و الانصاف اداره کل هیات رئیسه مجلس در زمان مسئولیت ایشان از ادارات‌کل بدون حاشیه مجلس بود که همکاران بر مبنای رفاقت و دوستی کارها را پیش می‌بردند. از طرفی با توجه به حساسیتی که در این اداره‌کل وجود دارد، توقع چالش در آن بیشتر از سایر ادارات است، اما با مدیریت خوب و همکاری همکاران ما در این اداره کل با کم‌ترین چالش کار خود را به انجام رسانده است.
مدیرکل جدید دفتر هیأت رئیسه مجلس حمایت‌های همه‌جانبه رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسا و معاونان حوزه ریاست، معاونان تخصصی نظارت و قوانین مجلس شورای اسلامی از مرکز حراست مجلس در زمان مسئولیت وی را مهم‌ترین دلیل موفقیت این مجموعه خواند و گفت: واقعیت امر این است که کار زمانی خوب پیش می‌رود و مدیر، زمانی موفق است که ارکان تأثیرگذار حمایت و همکاران در صحنه کمک کنند. اگر مدیری در زمان تودیع و معارفه‌اش با اقتدار و عزت حاضر می‌شود و دیگران او را تقدیر می‌کنند، دلیل اول حمایت ارکان آن سازمان و دلیل تکمیل‌کننده اقدامات اجزای آن سازمان است.
عرفانیان گفت: بنده کمتر اهل نشستن در اتاق و پشت میز هستم و به مشورت دوستان و همکاران هم معتقدم. در حال حاضر هم با توجه به ریل‌گذاری خوبی که در هیات رئیسه مجلس انجام شده و کار به خوبی پیش می‌رود، همچنان از مشورت‌ها، تجربیات و کمک آقای رسولی و دیگر همکاران استفاده می‌کنیم.
مدیرکل جدید دفتر هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه انقلاب، هیچ دینی به ما ندارد و این ما هستینم که مدیون انقلابیم، تصریح کرد: باید در هر جایگاهی که هستیم دین‌مان به انقلاب را ادا کنیم. خواهش بنده از همه همکاران این است تا کمک کنند مسیری که مدیران پیشین شروع کردند را با قوت بیشتری ادامه دهیم و هم چنان توفیق خدمت به این نظام را داشته باشیم.
امیر ابراهیم رسولی، مشاور سیاسی رئیس مجلس و مدیرکل پیشین دفتر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از حمایت‌های ریاست مجلس تقدیر کرد و ضمن استقبال از انتصاب حسین عرفانیان به این مسئولیت اظهار امیدواری کرد تا همکاران وی با قدرت و جدیت تمام مسیر در پیش گرفته را با مدیریت جدید ادامه دهند.
در پایان این مراسم، سید محمدجواد شوشتری، رئیس حوزه ریاست مجلس، احکام رئیس مجلس شورای اسلامی برای حسین عرفانیان به عنوان مدیرکل دفتر هیات رئیسه مجلس و امیرابراهیم رسولی به عنوان مشاور سیاسی رئیس مجلس را به ایشان تقدیم کرد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1176337/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مخالفت کمیسیون عمران مجلس با ادغام برخی معاونت‌های وزارت صمت

وام بانکی 50 میلیون تومانی؛ بدون ضامن و سپرده!

پدیده جذاب شب های سپید در روسیه

شکارچی صیدِ شکارش شد!

گوناگون/ هدیه بزرگ مصر به مردم جهان

حافظ عاشق هیچکس نبوده است

گزارش الجزیره درخصوص توان موشکی ایران در مقابل سامانه آمریکایی «تاد»

چهره ذوق‌زده پزشکیان در حیاط دولت

سردار قاآنی چه بلایی بر سر اسرائیل آورده است؟

واکنش زیدآبادی به تصمیم طالبان در منع انتشار تصویر موجودات جاندار در رسانه‌ها

تهدید پزشکیان به زندانی‌شدن از نگاه 3 اصلاح‌طلب؛ لاف می‌زنند

حزب‌الله تصاویری از موشک «نصر 1» را منتشر کرد

اصابت راکت‌های حزب‌الله به شمال اسرائیل

آمریکا افراد و نهادهای مرتبط با حزب‌الله لبنان را تحریم کرد

اندیشکده صهیونیستی:حزب الله تهدید نظامی بزرگی علیه ارتش ماست

توصیف رادیکال ها از دولت چهاردهم

دولت پزشکیان ادامه دولت هاشمی؟

رودست

قوت و ضعف دادرسی قضایی

کارشناس بانکی: شرکت‌های دولتی 40 درصد تسهیلاتی که می‌گیرند را بر نمی‌گردانند

کشف ستاره ای سرگردان با سرعتی 1500 برابر صوت

کازمدرنیسم؛ جستجویی برای بیان شخصی از طریق هنر انتزاعی

با سلطان میوه ها و خواص بی نظیر و شگفت انگیز آن آشنا شوید

وقتی شکارچی طعمه شکار شد

ابداع یک زنگ عجیب برای دونده‌ها!

حافظ روحیه غم گرفته خیام را هم دارد

شاه اردن در دیدار با عراقچی: کشورم هرگز به میدان درگیری‌های منطقه‌ای تبدیل نخواهد شد

عراقچی راهی مصر شد

جلسه کمیته‌های اتحادیه بین‌المجالس جهانی؛ نمایندگان ایران چه گفتند؟

لحظه انفجار وحشیانه مقبره حضرت بنیامین بن‌یعقوب توسط رژیم صهیونیستی

تهران بدون امید

جولان سکه 51 میلیون تومانی در بازار؛ عبور دلار از میانه کانال 63 هزار تومان

از عجایب ناشناخته کهکیلویه و بویراحمد؛ غاری که سال 89 توسط یک چوپان کشف شد

طولانی ترین تونل بزرگراه زیر دریا در جهان

دو پزشک از فاصله 8 هزار کیلومتری بیمارانی را در چین جراحی کردند!

پیکر سردار شهید نیلفروشان به زادگاهش رسید

لفاظی صدراعظم آلمان: ایران نباید با موشک به اسرائیل حمله کند

سفیر ایران در روسیه: کریدور شمال-جنوب در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند

فرانسه و انگلیس خواستار نشست فوری شورای امنیت شدند

ترمیم دستمزد کارگران فراموش شد؟

نحوه تنظیم قراردادهای خرید و فروش ملک برای سندهای سبز رنگ

میزان پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در سال جاری اعلام شد

تشییع و تدفین پیکر جانباز شهید «حاج اسماعیل روشن » در اراک

دومین نشست فصلی شورای اداری بنیاد کرمانشاه برگزار شد

وداع مردم قم با پیکر شهید «عباس نیلفروشان» در حرم کریمه اهل بیت(ع)

فرزند گرانقدر جانباز دوران دفاع مقدس بر سکوی قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی ایستاد

بزرگترین کدو تنبل دنیا

دیپلماسی پاندایی چین و آمریکا

تصویری نادر از یک ستاره دنباله‌دار

معرفی لباس فضایی جدید چین