ایران پرسمان

آخرين مطالب

هتل های خیابان امام رضا مشهد اقتصاد روز

هتل های خیابان امام رضا مشهد
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - آخرین خبر / خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی مشهد است که بسیاری از فروشگاه‌های معروف، مراکز خرید و رستوران‌ها در آن قرار دارند. به همین دلیل تعدادی از بهترین هتل های مشهد در این خیابان واقع شده‌اند که محبوبیت و شهرت فراوانی دارند. هتل های خیابان امام رضا مشهد با امکانات و امتیازهای متفاوت، بهترین گزینه برای اقامت در این شهر مذهبی به شمار می‌روند.
در خیابان معروف امام رضا از هتل های لاکچری و 5 ستاره گرفته تا هتل های 1 ستاره و هتل آپارتمان‌های معروف فعالیت دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به شرایط و بودجه خود یکی از هتل‌های واقع در این خیابان را رزرو کنید تا بتوانید وقت و بی‌وقت به زیارت حرم امام رضا (ع) بروید.
معرفی خیابان امام رضا مشهد
رزرو هتل برای اقامت در خیابان امام رضا مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن دسترسی ساده به ورودی باب‌الرضا حرم مطهر است. در این خیابان که قدم بزنید، حال‌وهوای روحانی و معنوی حرم را احساس می‌کنید و آدم‌های زیادی را می‌بینید که به زیارت امام مهربانی‌ها می‌روند.
خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های پرتردد و شلوغ اطراف حرم است؛ زیرا به‌واسطه تعداد زیاد اقامتگاه‌ها در این خیابان، حجم قابل‌توجهی از مسافران در کوچه پس کوچه‌های اطراف آن اقامت دارند.
خیابان امام رضا در سال 1311 در ضلع غربی حرم ساخته شده و از آن زمان تا به امروز به یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی مشهد تبدیل شده است. علاوه بر هتل های خیابان امام رضا مشهد، ورودی بازار رضا که از فلکه آب آغاز می‌شود و تا میدان 17 شهریور امتداد دارد نیز در حاشیه این خیابان قرار گرفته است.
هتل های 5 ستاره خیابان امام رضا مشهد
در میان هتل های خیابان امام رضا مشهد، تعدادی هتل 5 ستاره دیده می‌شود که محبوبیت فراوانی میان مسافران دارند. این هتل‌ها با ارائه امکانات کافی و خدمات فوق‌لاکچری، به گرمی از مهمانان پذیرایی می‌کنند و خاطرات شیرینی از اقامت در خیابان امام رضا را به آن‌ها هدیه می‌دهند. در ادامه نگاهی به هتل‌های 5 ستاره خیابان امام رضا می‌اندازیم.
1- هتل درویشی مشهد
هتل درویشی مشهد فخر هتل های خیابان امام رضا مشهد است که بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است. ساختمان باشکوه و 23 طبقه این هتل لاکچری ظاهری دلفریت و تماشایی دارد و میان بناهای اطراف خود می‌درخشد.
هتل درویشی مشهد در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده و در طول سال‌های فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل تا به امروز در راه رسیدن به این هدف موفق عمل کرده و به دلیل واحدهای اقامتی متنوع و لاکچری و ارائه امکانات پیشرفته توانسته امتیاز بالایی از مهمانان دریافت کند.
هتل درویشی 223 واحد اقامتی را در اندازه و شکل‌های مختلف در خود جای داده است. اتاق‌های این مجموعه هر کدام به سبک تمدن ملل مختلف دیزاین شده‌اند که اقامت در آن‌ها بی‌شک برایتان جذاب خواهد بود.
هتل درویشی مشهد تا ورودی باب‌الرضا حدود 1 کیلومتر و 400 متر فاصله دارد؛ بنابراین اگر بخواهید به حرم بروید مشکل چندانی نخواهید داشت. ضمن این که در ساعات مشخصی سرویس رفت به حرم نیز از هتل مهمانان را به حرم می‌رساند.

ایران پرسمان

2- هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) مشهد
یکی دیگر از معروف‌ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد، هتل مجلل قصر طلایی است. این هتل بین‌المللی میزبانی شایسته و تمام‌وکمال برای مهمانان داخلی و خارجی خود است و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.
هتل قصر طلایی سابق یا همان هتل گلدن پالاس امروزی بین خیابان امام رضا 34 و 36 واقع شده است. بنای 16 طبقه این مجموعه نه‌تنها از بیرون دلتان را می‌برد، بلکه درون آن نیز همچون قصری مجلل است که محو زیبایی آن خواهید شد.
هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد 360 اتاق و سوئیت دارد که هر کدام با سلیقه‌ای مثال‌زدنی و با مدرن‌ترین تجهیزات پر شده‌اند. اتاق‌های این مجموعه ضمن این‌که فضایی دلباز و دلنشین دارند، از امکاناتی لوکس نیز برخوردارند و اقامتی شاهانه را به شما هدیه می‌دهند.
هتل قصر طلایی مشهد موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل لاکچری 2 کیلومتر با حرم فاصله دارد و در نزدیکی جاهای دیدنی مشهد قرار گرفته است.
3- هتل قصر بین‌المللی مشهد
از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد که میان مسافران ارج و قرب بالایی دارد، هتل قصر بین‌المللی مشهد است. این هتل در حدفاصل خیابان امام رضا 14 و 16 واقع شده و تا حرم حدود 800 متر فاصله دارد.
هتل قصر بین‌المللی از باسابقه‌ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد است. این هتل در سال 1356 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1396 به‌منظور به‌روزرسانی خدمات بازسازی شده است.
هتل 5 ستاره قصر بین‌المللی 219 واحد اقامتی مجهز دارد که در آن‌ها هیچ کمبودی احساس نمی‌کنید. اتاق‌های این مجموعه طبق استانداردهای جهانی طراحی و چیدمان شده‌اند و از امکانات مدرن و پیشرفته برخوردارند.
امکانات عمومی هتل قصر بین‌المللی مشهد نیز کم از تجهیزات داخل اتاق‌های آن ندارد. این مجموعه برای رفاه حال مهمانان امکانات متعددی تدارک دیده که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:
· پارکینگ و اینترنت رایگان
· آسانسور
· سالن بدنسازی
· سالن کنفرانس
· فروشگاه و غرفه
· ترانسفر استقبال
· تاکسی سرویس
· آرایشگاه زنانه و مردانه
· اتاق عقد
· صندوق امانات
· خدمات پزشکی
· خدمات لاندری
· پذیرش 24 ساعته
· رستوران‌های لوکس و کافی‌شاپ
· مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی
· سالن بیلیارد
· خدمات ماساژ
· اسپا
· فوتبال دستی
· اتاق مخصوص افراد سیگاری
· رمپ و ویلچر
· تالار عروسی
· سالن چند منظوره
· سالن تشریفات
· سالن اجتماعات
· اتاق مهمانی و جلسات کاری
هتل های 4 ستاره خیابان امام رضا مشهد
هتل های خیابان امام رضا مشهد تنها شامل هتل‌های 5 ستاره نمی‌شود. در این خیابان چندین هتل 4 ستاره معروف نیز وجود دارد که عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. برخی از هتل‌های معروف را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.
1- هتل الماس 1 مشهد
هتل الماس 1 مشهد یکی از مشهورترین هتل های خیابان امام رضا مشهد در حدفاصل خیابان امام رضا 4 و 6 است. این هتل تا حرم تنها 4 دقیقه آن هم به‌صورت پیاده فاصله دارد و از نزدیک‌ترین هتل‌های اطراف حرم به شمار می‌رود.
هتل الماس 1 در سال 1392 به عنوان هتلی چهار ستاره فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1397 بازسازی شد. این هتل مجلل شامل دو بلوک مجاور هم است که یکی از آن‌ها 5 طبقه و دیگری 9 طبقه دارد.
هتل الماس 1 مشهد روی هم رفته 163 واحد اقامتی دارد که شامل سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت یک خوابه، سوئیت ماه‌عسل، اتاق کانکت و اتاق‌های دو و سه تخته می‌شود.
این هتل امکانات مدرن و متعددی دارد که شامل سالن‌های پذیرایی، مجموعه آبی و اسپا، بازارچه اختصاصی و سالن کنفرانس و مهمانی می‌شود. ترانسفر فرودگاهی، بوفه صبحانه رایگان برای مهمانان مقیم، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت و پارکینگ رایگان نیز گوشه‌ای دیگر از امکانات هتل الماس 1 مشهد است.

ایران پرسمان

2- هتل مینو مشهد
هتل مینو از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد واقع در حدفاصل امام رضا 16 و 18 است. این هتل فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرده و 90 واحد اقامتی دارد که در ساختمان 10 طبقه هتل پراکنده شده‌اند.
از امکانات این هتل 4 ستاره می‌توان به استخر، پارکینگ و اینترنت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پذیرش 24 ساعته، رستوران و کافه اشاره کرد. مزایای اصلی اقامت در هتل مینو، موقعیت مکانی آن و برخورد خوب پرسنل است که با آغوش باز از مهمانان استقبال می‌کنند.
3- هتل فردوس مشهد
هتل فردوس مشهد هتلی باسابقه واقع در نبش خیابان امام رضا 8 است که در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 8 طبقه و 96 واحد اقامتی دارد که از اتاق‌های آن می‌توان چشم‌اندازی زیبا از حرم و شهر مشهد را مشاهده کرد.
مهم‌ترین مزیت هتل فردوس مشهد نزدیکی آن به حرم و فاصله کوتاه آن تا مراکز خرید و اماکن گردشگری شهر است. این هتل یکی از بهترین هتل های خیابان امام رضا مشهد به شمار می‌رود و امکانات مناسبی دارد.
4- هتل جواد مشهد
هتل جواد مشهد یکی از محبوب‌ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد واقع در نبش امام رضا 3 است. این هتل 4 ستاره تا ورودی باب‌الرضا تنها 350 متر فاصله دارد که در مدت 5 دقیقه به‌صورت پیاده می‌توان این فاصله را طی کرد.
آغاز فعالیت هتل جواد مشهد به سال 1389 برمی‌گردد. این هتل دارای 8 طبقه و 105 واحد اقامتی است که با امکاناتی مناسب پر شده‌اند. پارکینگ و اینترنت رایگان، فروشگاه و غرفه، رستوران و کافه و بوفه صبحانه رایگان برخی از امکانات این هتل مجلل است. همچنین این هتل برای راحتی بیشتر مهمانان، در حال اضافه کردن سونا و جکوزی به مجموعه و تکمیل تجهیزات ورزشی است.
هتل 4 ستاره جواد مشهد به دلیل دسترسی آسان، برخورد محترمانه پرسنل خود و داشتن فضاهای دلنشین و باصفایی، توانسته رضایت بخش زیادی از مهمانان را کسب کند. این هتل همواره در تلاش است تا با به‌روزرسانی امکانات خود اقامتی راحت به مهمانان خود هدیه دهد.
5- هتل کیانا مشهد
از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد می‌توان به هتل 4 ستاره کیانا واقع در خیابان امام رضا 2 اشاره کرد. این هتل در سال 1391 افتتاح شده و در سال 1400 بازسازی شده است.
هتل کیانا مشهد دارای 5 طبقه و 105 اتاق و سوئیت مجهز با دکوراسیونی مدرن است. این هتل مجلل تا ورودی باب‌الرضا تنها 700 متر فاصله دارد؛ بنابراین اگر هوس زیارت به سرتان زد با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم برسانید.
6- هتل اطلس مشهد
هتل اطلس مشهد هتلی 4 ستاره واقع در میدان بیت‌المقدس است که در چند قدمی بارگاه امام خوبی‌ها قرار دارد. این هتل دارای 8 طبقه و 188 واحد اقامتی است. اتاق‌های این مجموعه شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته رویال، اتاق‌های اکونومی، سوئیت‌های ویژه رضوی و سوئیت آپارتمان می‌شود.
7- هتل اترک مشهد
یکی از باسابقه‌ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد، هتل اترک است که از سال 1357 تا به امروز پذیرای زائران و مسافران است. این هتل بارها بازسازی شده که آخرین نوبت آن به سال 1401 برمی‌گردد.
هتل اترک در میدان فلکه آب، ابتدای خیابان امام رضا واقع شده و 13 طبقه و 100 واحد اقامتی دارد. این هتل نوستالژی امکانات خوبی دارد و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مشهد واقع شده است. فاصله هتل اترک تا ورودی باب‌الرضا 350 متر است و شما می‌توانید خیلی راحت از این هتل به حرم بروید.
هتل های 3 ستاره خیابان امام رضا مشهد
علاوه بر هتل‌هایی که تا به اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، تعدادی هتل سه ستاره نیز در خیابان امام رضا فعالیت دارند. هتل‌های سه ستاره متناسب با امکانات خود نسبت به هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره قیمت کمتری دارند.
اگر می‌خواهید در خیابان امام رضا مشهد اقامتی راحت و به‌یادماندنی را تجربه کنید و در عین حال خرج زیادی روی دستتان نماند، هتل‌های 3 ستاره انتخاب خوبی هستند. اگرچه این هتل‌ها قیمت مناسب‌تری دارند، اما امکاناتی قابل‌قبول برای اقامت در اختیارتان قرار می‌دهند. نام برخی از هتل های خیابان امام رضا مشهد که 3 ستاره دارند را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.
· هتل پارمیدا مشهد
· هتل هلیا مشهد
· هتل میامی مشهد
· هتل هاترا مشهد
· هتل جواهر شرق مشهد
هتل آپارتمان های خیابان امام رضا مشهد
اگر تعدادتان زیاد است یا می‌خواهید مدت نسبتا زیادی در شهر مشهد بمانید، هتل آپارتمان‌ها گزینه خوبی برایتان هستند. این اقامتگاه‌ها نه‌تنها امکانات خوبی دارند، بلکه نسبت به هتل های خیابان امام رضا مشهد قیمت مناسب‌تری نیز دارند.
اگرچه امکانات هتل آپارتمان‌ها از هتل‌ها کمتر است، اما فضایی راحت برای اقامت در اختیارتان قرار می‌دهند که در آن‌ها احساس ناامنی یا ناراحتی نداشته باشید. همچنین در این اقامتگاه‌ها آشپزخانه با امکانات پخت‌وپز نیز وجود دارد تا در مدت اقامت خود نگران وعده‌های غذایی خود نباشید.
وجود این امکانات هزینه‌های سفرتان را نیز کاهش می‌دهد و به مدیریت بودجه در سفر کمک می‌کند. نام تعدادی از هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا را در ادامه آورده‌ایم.
· هتل آپارتمان معین درباری مشهد
· هتل آپارتمان زمرد مشهد
· هتل آپارتمان ملل مشهد
· هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد
اقامت در هتل های خیابان امام رضا مشهد
هتل های خیابان امام رضا مشهد بهترین انتخاب برای اقامت زائران محسوب می‌شوند؛ زیرا با اقامت در این هتل‌ها هم به حرم دسترسی خوبی دارید و هم خیلی راحت می‌توانید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید اطراف خرید کنید.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1165199/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیب منفی رشد اقتصادی

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شد

پیش‌بینی رشد 30 درصدی تولید زعفران برای امسال

برگی از تاریخ/ ابوعلی سینا کدام محله تهران را قرنطینه کرد؟

زیبایی خلیج فارس

سرلشکر سلامی: اقدامات تروریستی به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبه رو خواهد شد

دیپلمات طالبان این‌ بار به احترام سرود ملی ایران نایستاد

انتقاد عضو خبرگان از بازگشت دانشجویان اخراجی به دانشگاه

پوتین: تولید تسلیحات را چند برابر کرده‌ایم

ایران، سلطان چاپ پول جهان است؟

پرتاب صندلی در مناظره انتخاباتی برای شهردار در برزیل

گوناگون/ کشف حقیقتی جالب در مورد نقاشی شب پرستاره ون‌گوگ

سوپرشارژ کردن سلول‌های بدن به مقابله با سرطان کمک کرد

دعا کردن از دید مولانا

بهشتی پور درخصوص انفجار پیجرها در لبنان: باید گذرگاه‌های نفوذ را کور کنیم

فرمانده برجسته نظامی کومله به هلاکت رسید

حملات موشکی حزب‌الله به مواضع اشغالگران

وزیر دفاع یمن: آماده جنگ طولانی‌مدت با رژیم صهیونیستی هستیم

سید حسن نصرالله: کشتار سه‌شنبه و چهارشنبه اعلام جنگ علیه لبنان است

سیمپسون‌ها این را پیش‌بینی نکرده بودند!

کشف 29 همت فرار مالیاتی از 60 دانه درشت

پس از لبنیات، رب گوجه‌فرنگی هم گران شد

نماینده مجلس: مسئول کنترل تورم فقط بانک مرکزی نیست

گل آرایی حرم امیرالمومنین علی (ع) به مناسبت میلاد پیامبر(ص)

گوناگون/ فروش فراتر از انتظار یک خودنگاره پرابهام

دانشمندان به یک روش برای بازیابی حافظه دست یافته‌اند!

چه قدر کتاب میخونی؟

سودای گنج سه نفر را به کام مرگ کشاند

فاتحه خوانی قالیباف بر مزار سهراب سپهری

اهداف و پیامدهای ترورهای کور صهیونیست‌ها در لبنان

افزایش آمار شهدای جنایت تروریستی اسرائیل در لبنان

سه داعشی در عراق به اعدام محکوم شدند

از مرصاد تا شورش دراوین

جنایت سایبری از موضع انفعال

سنت‌شکنیِ دولت پزشکیان

مطالبه 29 همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی

موزه جواهرات ملی به‌زودی بازگشایی می‌شود

پیروی از مشی شهدا بهترین الگو برای جامعه به ویژه برای نسل جوان است

کارکنان بنیاد خدمت به جامعه ایثارگری را سرلوحه کارها قرار دهند

دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی با 5 خانواده شهید و 3 جانباز در تبریز

تصاویر شوکه‌کننده از شکست یک مار بزرگ مقابل حمله گروهی مورچه‌ها

داستانک/ روی به‌سوی تو کنم با چه رو؟

جواهرات پنهان «لوور»

شکار ماهی توسط پرنده شکارچی

شعرخوانی حمیدرضا برقعی

نخستین استخراج خودکار اکسیژن از خاک ماه رقم خورد

سخنان جالب دکتر بهمن بنی هاشمی

ریشه‌های واژگان زبان فارسی

آخرین وضعیت سلامتی سفیر ایران در لبنان

لایحه عفاف و حجاب در کش‌وقوس اجرایی شدن