مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد
سه شنبه 2 مرداد 1403 - 20:26:47
|
|
ایران پرسمان - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش این شرکت، اهتمام در این خصوص را موجب تقویت برند، جذب مشتریان جدید و تضمینکننده فروش باکیفیت و بیشتر دانست. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه دی، مهندس «طاهر موهبتی» در جلسه شورای مدیران این شرکت افزود: مجموعه بیمه دی مشتریمداری را از اهم اهداف خود میداند و باید این موضوع را از طریق ارتقای سطح خدمات پس از فروش محقق کند. وی ادامه داد: ارائه «خدمات پس از فروش» از اهمیت بالاتری نسبت به «فروش محصول» برخوردار است، زیرا بهترین تبلیغ برای برند بیمه دی و محصولات آن، مشتریان مداری و رضایتمندی بیمهشدگان است که منتج به حفظ و نگهداشت آنان و جذب مشتریان جدید خواهد شد. موهبتی با اشاره به نوع برنامهنویسی و پایش عملکرد در شرکت بیمه دی، آن را در صنعت بیمه کمنظیر توصیف کرد و گفت: بیمه دی به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ است و این مهم نیازمند برنامهریزی دقیق است و پایش مستمر آن میتواند علاوه بر رفع موانع و چالشها، به تقویت نقاط قوت شرکت نیز کمک کند. مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد این شرکت با سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا و پخش آگهیهای تلویزیونی گفت: شبکه فروش بیمه دی نیز میبایست به بهترین نحو ممکن از فضای تبلیغی ایجاد شده جهت ارتقای سطح فروش و جذب مشتریان جدید استفاده کند از این رو بهتر است مدیران و همکاران ستاد و شعب برای کسب نتیجه بهتر، بر همکاری و همراهی هرچه بیشتر با شبکه فروش همت گمارند.
http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1144803/مدیرعامل-بیمه-دی-بر-ضرورت-ارتقای-سطح-خدمات-پس-از-فروش-تاکید-کرد
|