تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی
اقتصاد روز
بزرگنمايي:
ایران پرسمان - مدیرعامل شرکت بیمه دی با اعلام تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی، گفت: باید از همه ظرفیتهای موجود میان دو سازمان به منظور تعریف فعالیتهای مشترک به نفع مشتریان و ذینفعان استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمهای باید در راستای خدمترسانی به آنها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچهسازی سامانههای بانک دی و بیمه دی، میتواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمترسانی مشترک، کاهش هزینهها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.
وی همچنین خواستار طراحی مدلهای جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.
دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال سادهسازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصتهای موجود در بازار، میتواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.
عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمهنامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل دادهها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکتهای بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.
لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1214795/