ایران پرسمان

آخرين مطالب

لاریجانی: شهادت سنوار نشان داد هیمنه اطلاعاتی صهیونیست‌ها بلوف است سیاست روز

لاریجانی: شهادت سنوار نشان داد هیمنه اطلاعاتی صهیونیست‌ها بلوف است
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - فارس / تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل گفت: به‌ شهادت‌ رساندن شهید سنوار در شرایطی بود که همه کشورهای غربی اطلاعات امنیتی از نحوه حضور فرماندهان حماس و مقاومت به رژیم صهیونیستی می‌دادند، بنابراین با این روش شهادت معلوم شد که هیمنه ادعای اطلاعاتی آن‌ها یک بلوف خیلی بزرگ است.
محمدجواد لاریجانی تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل در گفت‌وگویی با اشاره به شهادت شهید یحیی سنوار، در پاسخ به این پرسش که با توجه به تصاویر شهادت وی، این نوع شهادت چه پیامی برای رژیم صهیونیستی دارد، گفت: راه مقاومت در آن شهادت یک نکته منفی نیست، بلکه یک جایزه است.
وی افزود: حضور شهید سنوار در میدان نبرد و نبرد شجاعانه با امکانات کم در مقابل دشمنی که با تسلیحات و کمک‌های فراوان و مباشرت روزمره آمریکا از شرکای اروپایی‌اش دریافت می‌کند، یک نمایش قدرت عظیم است و از طرفی نشان‌دهنده اشتباه محاسباتی در کار آمریکا و هم‌پیمانان صهیونیست‌ها نیز هست و تصور می‌کنند مسئله شهید کردن فرماندهان و مسئولان عالی مقاومت، خوی مقاومت را خشک می‌کند.
تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل اضافه کرد: تجربه‌ای برای آمریکایی‌ها، غربی‌ها و صهیونیست‌ها وجود دارد، اما از آن درس نگرفته‌اند، چه در حزب‌الله لبنان و چه در مقاومت فلسطین که قالب فرماندهانشان بلکه همه آنها، با شهادت از این دنیا رفته‌اند و در جوار حق آرمیده‌اند و شهادت در دکترین مقاومت، تقویت راه است.
لاریجانی تصریح کرد: اگر نگاهی به دستاورد این شهید بزرگوار و هم‌رزمانش بیندازید، می‌بینید که یک سال تمام، رژیم صهیونیستی را با حمایت عظیم آمریکا و مباشرت نیروها و امکاناتشان، از انگلیس و فرانسه، ناکام کرد؛ همان‌طور که در لبنان نیز این‌ها ناکام هستند، بنابراین اشتباه محاسباتی بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، در فهم حرکت مقاومت است.
وی با تأکید بر اینکه خون هرکدام از این فرماندهان، شجاعان و رزمندگان مقاومت که به زمین می‌ریزد، هزاران شکوفه جدید از آن می‌روید و بدون شک مقاومت فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: حضور شهید سنوار در میدان نبرد، یک صحنه بسیار زیبایی را ترسیم کرد، صحنه‌ای که در آن رهبران مقاومت خودشان در وسط میدان هستند.
تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل ادامه داد: شهید بزرگوار ما، سردار سلیمانی نیز می‌گفت تفاوت ما با نظامات نظامی غرب این است که فرماندهان ما پیش می‌روند، اما در سیستم‌های نظامی دنیا، فرماندهان پشت هستند و نیروها راه پیش می‌برند.
لاریجانی تصریح کرد: خداوند انشا الله از برکت خون این سردار عزیز که یک فرمانده بسیار رشید و شجاع و خوش‌فکر و با نبوغ بود، پیروزی‌های عظیمی را برای مقاومت فلسطین رقم خواهد زد، رژیم صهیونیستی می‌داند که مقاومت با شهادت ایشان نه‌تنها از بین نمی‌رود، بلکه قوی‌تر نیز خواهد شد.وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از شهادت فرماندهان برای القای نوعی پیروزی‌های کاذب تبلیغات می‌کند، گفت: رژیم صهیونیستی هیچ پیروزی ندارد، رژیم صهیونیستی روزی مدعی بود که قوی‌ترین ارتش و امن‌ترین نقطه را دارد، اما نیمه‌های شب موشک‌های حزب‌الله، تل‌آویو و مردم آن را از خواب بیدار می‌کند.تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل اضافه کرد: از طرف دیگر موشک‌های مقاومت عراق و یمن بر سر مردم تل‌آویو می‌آید و رژیم صهیونیستی یکی از بدبخت‌ترین حکومت‌های جعلی منطقه است.
لاریجانی با اشاره به آینده «حماس» پس از شهادت سنوار، گفت: به نظر من پس از سنوار همان پدیده که در حزب‌الله لبنان اتفاق افتاد، در اینجا هم صورت می‌گیرد، یعنی پس از سنوار، واحدهای مقاومت که به شکل سلولی و نه ستاره‌ای هستند، فرمانده جدید خودشان را دارند و تحرک می‌کنند و با هر سلاحی که در اختیار دارند آن را به بهترین نحو به کار می‌گیرند و شجاعانه وارد میدان می‌شوند.وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین بزرگ‌ترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است، اظهار کرد: معنای آن این است که پروژه 70ساله تأسیس یک رژیم صهیونیستی آپارتاید در منطقه برای تحکیم سیطره آمریکا و غرب کاملاً آثار شکست نهایی را با خودش دارد و این رژیم هرگز به قبل از طوفان‌الاقصی برنخواهد گشت.
تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل ادامه داد: معتقدم سیستم‌های دو حکومتی برای مردم فلسطین لفاظی‌هایی است که هیچ فایده‌ای ندارد، آن مدلی که آینده فلسطین دارد این است که از امروز ما باید از وضعیت فعلی به فکر آینده پسارژیم صهیونیستی باشیم.
لاریجانی همچنین اضافه کرد: فرمولی که مقام معظم رهبری برای فلسطین دارند و بارها به آن اشاره کرده‌اند، یکی از عادلانه‌ترین و بین‌الملل‌پسند‌ترین و دموکراتیک‌ترین فرمول‌ها است و آن این است که تمام کسانی که بومی فلسطین هستند و در سرزمین فلسطین سکونت دارند و داشته‌اند، اعم از مسیحی، یهودی و مسلمان در یک پروسه دموکراتیک، حتی با نظارت سازمان ملل، حکومت آینده خودشان را تعیین کنند.
وی با تأکید بر اینکه ما از الآن باید به فکر دوران پسا صهیونیسم در منطقه و فلسطین باشیم، اظهار کرد: جوانه‌های این توفیق و پیروزی کاملاً آشکار است.تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل در ادامه با اشاره به علت حمایت غربی‌ها از رژیم صهیونیستی پس از به‌شهادت‌رساندن شهید سنوار، گفت: در اینجا چند نکته ضروری است، اول اینکه آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین و اصلاً جبهه مقاومت شکست‌هایی، عظیم خورده است و باید طوری وانمود کنند که در جبران این شکست‌ها هستند و جبرانشان نیز با قتل‌عام زنان و کودکان است که این خفت‌بارترین روشی است که در مقابل خودشان در پیش گرفته‌اند و در دنیا نیز هیچ‌کس این را به‌حساب توانمندی و پیروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی نگذاشته است.
لاریجانی افزود: از طرف دیگر نبال این هستند که رهبران جبهه مقاومت را ترور کنند و یا در میدان به شهادت برسانند، این به نظر آنها تنها دستاوردی است که می‌توانند به آن افتخار کنند و بگویند ما پیروز شده‌ایم؛ درحالی‌که آنها آن چیزی که برایشان پیروزی است، این است که بتوانند حرکت مقاومت را کُند و آن را خاموش کنند، اما این برعکس است، بلکه خون این بزرگان این حرکت را شعله‌ورتر می‌کند.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این ترورها سعی کرد برای خودش یک هیمنه اطلاعاتی برتر تعریف کند و این کار را هم کرد، آنها قمپز در کردند که ما با هوش مصنوعی و یا سیستم‌های مختلف فلان و بهمان کار کردیم و همه امور زیر نظر ما است، درحالی‌که یحیی سنوار در میدان‌های آشکار می‌جنگید و این‌ها هیچ خبری نداشتند و در روز چهارشنبه هم در درگیری بسیار شجاعانه با رژیم صهیونیستی شهید شد، آنها اطلاع نداشتند که شهید سنوار آنجا است.
تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل تصریح کرد: به‌شهادت‌رساندن شهید سنوار در شرایطی بود که همه کشورهای غربی، اطلاعات امنیتی از نحوه حضور فرماندهان حماس و مقاومت به رژیم صهیونیستی می‌دادند، بنابراین با این روش شهادت معلوم شد که هیمنه ادعای اطلاعاتی آنها یک بلوف خیلی بزرگ است.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1176972/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ناگفته‌هایی از یحیی سنوار

پاسخ فرزند شهید السنوار به خیال‌بافی نتانیاهو

پیش‌بینی مهم یک فعال بازار طلا از آینده قیمت‌ها

واکنش ایران به ادعاهای مطرح شده در نشست سران شورای اروپا

روایت فرمانده صهیونیست از لحظهٔ شهادت یحیی سنوار

هشدار سنگین رییس اسبق اتاق بازرگانی ایران به خریداران دلار

پیشنهاد یک نماینده مجلس درباره دستمزد کارگران

اطلاعیه مهم سازمان برنامه و بودجه در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

ربات ساختنی به این جالبی دیده بودید!

اظهارنظر پوتین درباره ایران و رژیم صهیونیستی

پیش بینی قیمت خودرو برای هفته آخر مهر 1403

قوچ‌های اوریال در پارک ملی گلستان

ترفند جالب برای ریختن آب از لیوان

راه رفتن عجیب بز کشمیری!

صحنه آهسته ی فرودِ Super heavy booster

دویدن ربات با سرعت 12 کیلومتر بر ساعت در صحرا

بعضی وقت ها دوست داشتن حیاتی دیگر است…

ای سرنوشت! از تو کجا می‌توان گریخت؟

لاریجانی: شهادت سنوار برای آمریکا تاوان خواهد داشت

المانیتور: منابع سیاسی می‌گویند نتانیاهو به دنبال تعویق حمله به ایران تا بعد از انتخابات آمریکا است

واکنش دستیار راهبردی قالیباف به ادعای نخست‌وزیر لبنان

عکس‌های تلخ از تصادف زنجیره‌ای با 11 فوتی

ادعای روزنامه اسرائیلی: چین سیستم‌های "Silent Hunter" را برای دفاع در برابر پهپادهای ایران منتقل کرده است

بیانیه کمیسیون امنیت ملی: خون شهید سنوار، نابودی رژیم صهیونیستی را سریعتر می‌کند

فرمانده کل ارتش: پرچم مبارزه با ظلم و ستم همواره در اهتزاز خواهد بود

توضیحی درباره زمان امضای موافقت‌نامه جامع ایران و روسیه

لاریجانی: شهادت سنوار نشان داد هیمنه اطلاعاتی صهیونیست‌ها بلوف است

سنوار در اوایل جنگ غزه: ما پرچم سفید را بالا نمی‌بریم

جنبش فتح: سیاست قتل و تروریسم دشمن هرگز در عزم ملت ما برای رسیدن به حقوق‌مان کارساز نخواهد بود

چند ضربه موشکی و پهپادی مهم حزب‌الله به رژیم صهیونیستی

عبدالملک الحوثی: با شهادت یحیی السنوار، جبهه جهاد در غزه هرگز فرو نمی‌پاشد

دام استالیـن

پیش بینی بورس فردا شنبه 28 مهر 1403

طغیان آتشفشان ساکوراجیما در ژاپن

سوال حضرت نوح از خداوند در مورد غرق شدن پسرش

شیر گرسنه در تعقیب گراز کوچک

رگ‌یاب 3 بعدی ساخته شد

انیشتین چه زیبا می گوید...

بازی جالب با هندسه

اقدام عجیب و خطرناک راننده پراید در تهران!

کاوشگر کلیپر ناسا به فضا پرتاب شد

لاوروف: روسیه و ایران آماده کمک به ارمنستان و ترکیه هستند

مخبر: هزاران مبارز دیگر چون سنوار از سرزمین مقدس برمی‌خیزد

بایدن: برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران با گروه هفت به توافق رسیدیم

اردوغان با وزرای خارجه ایران، روسیه، آذربایجان و ارمنستان دیدار کرد

اژه‌ای: اضمحلال‌ صهیونیست‌ها قطعی است

ابطحی: عکس آخرین‌ لحظات شهید سنوار نماد شرافت است

پیام وزیر دفاع در پی شهادت یحیی السنوار

مقابله پدافند حزب‌الله با پهپاد متجاوز اسرائیلی

دیدار اردوغان با وزرای خارجه ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان