ایران پرسمان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1112695/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مصرف برق پرمصرف‌ها محدود می‌شود

جرقه شروع حفظ قرآن در برنامه محفل

اقامه نماز عید فطر در حرم مطهر امیرالمؤمنین

سوغاتی‌های «جیمز وب» از فضا برای ما چه بوده است؟

شعرخوانی زیبا از رشید کاکاوند

دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات ترامپ درباره تهدید صریح ایران به بمباران

الجولانی: از سهمیه‌بندی در دولت اجتناب کردیم

افشاگری رسانه صهیونیستی علیه رئیس جدید شاباک

طلای جهانی از 3100 دلار عبور کرد

علت صف‌های طولانی خرید نان چیست؟

نماهنگ «عید جهانی» مبارک

منظومه شمسی از چشم «کاوشگر خورشیدی پارکر»

تقویم جلالی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای علمی خیام است

رئیس طالبان: قوانین مبتنی بر دموکراسی غربی را نمی‌پذیریم

هشدار ترامپ به زلنسکی درباره خروج از توافق منابع

دبیرکل عصائب اهل الحق: هدف اسرائیل، تسلط بر منطقه است

پیش‌بینی شوکه‌کننده نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران درباره قیمت خودرو

حساب این گروه از یارانه‌بگیران میلیونی شارژ شد

حفظ انوار ماه مبارک رمضان

در بشاگرد با یک پیغمبر آشنا شدم!

موشک «اسپکتروم» در اولین پرتاب خود منفجر شد

انتشار کتاب محمدجواد محبت پس از درگذشتش

نتانیاهو رئیس جدید شاباک را منصوب کرد

تاکید پاکستان به همکاری با طالبان برای مقابله با تروریسم

معرفی کشورهایی با کمترین نرخ مالیات در جهان

توافق ایران و ترکمنستان برای راه‌اندازی قطار مسافری

حکمت/ روز عید فطر در کلام امام علی(ع)

تلاوت ماندگار حامد شاکرنژاد

رهبر انقلاب: مواضع ما همانی است که بود؛ دشمنان بدانند اگر شرارتی صورت بگیرد قطعا ضربه متقابل محکم خواهند خورد

تفال/ بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم

تقویم تاریخ/ عید سعید فطر

آیا تغییرات آب‌وهوایی می‌توانند به نفع کشاورزی باشند؟

«میزها و دیوارها»؛ تأملی دربارۀ اجزای دفتر کار

رهبر انقلاب: مواضع ما همانی است که بود؛ دشمنان بدانند اگر شرارتی صورت بگیرد قطعا ضربه متقابل خواهند خورد

ترامپ درباره نامزدی برای سومین دوره ریاست‌جمهوری جدی است

استارمر و ترامپ بر ادامه «فشار جمعی» بر پوتین توافق کردند

پزشکیان: تقارن عید فطر و روز «جمهوری اسلامی» نوید دهنده فردای بهتر برای ایران است

اعتراف جامعه اطلاعاتی آمریکا به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران

خاطره هاشمی از رمضان سال 73؛ میرسلیم تا ارتفاع 35 هزار پایی با هواپیما رفته هلال ماه را ببیند

قدردانی عراقچی از اقدام امارات در انتقال پیام آمریکا به ایران

نامه پزشکیان به معاون اجرایی درباره تجمعات مقابل مجلس تکذیب شد

واعظی: شمخانی در زمان مذاکرات هسته‌ای ناگهان غیب می‌شد

پنج شهید و زخمی در پی حملات آمریکا به یمن

5 نکته درباره تحصن حجاب که جمع شد

شبی که خبر شهادت به ما رسید

نماهنگ زیبای «طلب»

شب عید فطر دعا به اجابت می رسد

ربات چرخدار و چهارپا جدید شرکت DEEP Robotics چین

شعر خوانی زیبایی از استاد شهریار