ایران پرسمان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1112695/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حل کردن مکعب روبیک 14 در 14

ده سال زندان، بخاطر این حرکت!

حکمت/ حال افراد حسود

علم حقیقی یا علم مجازی؟

انتقاد ‌شدید پزشکیان از ژست حقوق بشری آمریکا؛ شرم بر شما!

سفیر ایران: تحریم‌های یکجانبه نقض حقوق بین‌الملل است

تحلیل سرهنگ آمریکایی از تصمیم «فاجعه‌بار» بایدن

آنروا در روز جهانی کودک: غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است

محمود جامساز: پرداخت یارانه مشکلی از مردم حل نمی‌کند

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: یارانه آبان ماه شش دهک واریز و هم اکنون قابل برداشت است

شارژ سریع با خرید اکانت تلگرام پرمیوم از اوریکس گیم

شکارِ شکارچی!

نیک نامان ایران زمین

چرا نباید به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

کتاب «هیچکس کوالا را ندید» برای بچه‌ها منتشر شد

گزارشی از سفر استانی امروز رئیس جمهور به سیستان‌وبلوچستان

چرا در دولت رئیسی، برق قطع نشد؟

قالیباف: نقش ایران و سوریه در منطقه منحصربه‌فرد است

لاریجانی: حزب‌الله امروز حزب‌الله جنگ 33 روزه نیست؛ پیشرفته‌تر، منسجم‌تر و قدرتمندتر است

معاون حقوقی پزشکیان: آثار پرونده کرسنت مشغله جدی ذهنی ما در نظام حقوقی است

جزئیات نشست فراکسیون اهل سنت با قالیباف

برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر استانی به سیستان‌وبلوچستان

حمله نتانیاهو به پاپ

رسانه‌های صهیونیستی: شرط اسرائیل برای آزادی عمل در جنوب لبنان مانع توافق است

وابستگی ایران به واردات نهاده‌ها 2.4 برابر شده

همتی: چاره‌ای جز توسعه دریامحور نداریم

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در تهران

چگونه یک کودک کار، قهرمان جهان شد؟!

کاری که باعث می‌شود حضرت عزرائیل وقت مرگ برایت تلقین بخواند

مولوی عبدالحمید: دکتر پزشکیان مردم زحمت‌کش استان سیستان‌ و بلوچستان را مورد تفقد قرار دادند

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه دنیا ایستادگی مردم غزه را تحسین می‌کنند

لیبرمن: نتانیاهو مسئول شکست در هفتم اکتبر است

اکونومیست: ترامپ چه معامله‌ای با تهران می‌خواهد؟

سرمقاله آرمان ملی/ رویارویی تهران و اروپا

وزیر صمت: مسائل کولبران و ته‌لنجی‌ها با پشتیبانی رئیس جمهور حل شد

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

وزیر رفاه: یارانه کسی را حذف نکرده‌ایم

گزارش یک رویداد غیرمنتظره و باورنکردنی!

سیاستمدار هلندی که می خواست کتاب ضد اسلام بنویسد اما مسلمان شد!

یک ربات کوچک، 12 ربات بزرگ را گروگان گرفت!

حضرت حق همیشه از ما مراقبت می‌کند

زاکانی: در جنگ تمام‌عیار هستیم

تکذیب انتساب شعر روزنامه کیهان به رهبر انقلاب

دیدار امیر نصیرزاده با وزیر کشاورزی ونزوئلا

کنایه لاریجانی به هدف قرار گرفتن محله «المزه» مکانی نزدیک جلسه‌اش با بشار اسد

ارتش اوکراین: روسیه با موشک قاره‌پیما به دنیپرو حمله کرد

سکه امامی از نیمه 52 میلیون تومان عبور کرد؛ تثبیت دلار در کانال 69 هزار تومان

وزیر کار: ما تا می‌خواهیم یک کاری بکنیم می‌گویند برو جلوی دزدی را بگیر!

فیلم عجیب از تصادف پژو با الاغ!

موز 430 میلیارد تومانی که قرار است خورده شود!