مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: وزارت کار همواره خود را پاسخگوی مطالبات منطقی مردم میداند
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت کار و کرامت سیزدهم همواره خود را پاسخگوی مطالبات منطقی و مشروع مردم و خدمت گیرندگان می داند و خدمات کم نظیر و ارزشمندی به جامعه هدف خود در حوزه های مختلف ارائه کرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، «نورالدین الیاسی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در میز ارتباطات مردمی با عنوان " دولت مردمی و وزارت پاسخگو " که همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برپایی میز ارتباطات مردمی در مصلی نماز جمعه بدون واسطه و مستقیم در حوزه ها و بخش های مختلف کاری پاسخگوی سوالات و خواسته های مردم بودند. وی گفت: با توجه به تنوع و تکثر ماموریتها و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره میزهای ارتباطات مردمی این وزارتخانه بیشترین مخاطب را به خود اختصاص میدهند.
الیاسی مهمترین خدمات ارائه شده به مردم را در میز ارتباطات مردمی پاسخگویی در حوزه های گوناگون اشتغال و کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی تعاونی ها، اجرای سیاستهای رفاهی و اجتماعی، صیانت از نیروی کار، بیمه و درمان، حمایتی، آموزشی، مهارتی و مسکن کارگران عنوان کرد.
گفتنی است: در میز ارتباطات مردمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، علاوه بر مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان جمعی از معاونین و روسای ادارات حوزه های روابط کار، رفاه اجتماعی، پشتیبانی و توسعه، تعاون و اشتغال به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگوی سوالات و نیازهای متقاضیان بودند.
14 بهمن 1402 12:59
کد خبر : 334,244
کلیدواژه ها: نورالدین الیاسی,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام, میز ارتباطات مردمی,دهه فجر
نظرات بینندگان
-
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸:۴۷
-
۱۳ بازديد
-
وزارت رفاه
-
ایران پرسمان
لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1091021/